BeLoM DpT AppRoVaL

hari ni seawal pkl 5.30 pagi aku bgn tido sbb nak siapkan thesis walaupun hati ku berkata baik tido je...huhuhu..thesis aku ni tinggal nak siapkan recommendation, conclusion dan table of contents je. lps tu check format dan masukan drawing dlm lampiran...nampak je sikit...dlm pkl 1.30tghari aku aku siapkan semua skali. lps tu aku pun print...lbh kurang 140 pages jgkla...byk x?habis satu pertiga aku punya kertas double A...


aku pun bersiap2 nak gi jumpa mr gan utk dptkan approval sblm buat hard binding...dengan kenyakinan diri yg jitu aku pun berjumpa mr gan...dalam hati aku rasa blh dpt sign emas dia sbb aku dah baiki apa yang dia suruh baiki sblm ni...mr gan pun mula check satu persatu muka surat thesis aku...


aduih...muka surat terawal aku dah kena tegur sbb x ikut format...lps abis check semua skali...mr gan ckp aku punya dah ok... cuma betulkan semula format ada salah tapi x byk dan conclusion aku...so dgn kecewa jgkla hati ni sbb x dpt approval thesis lagi...takot jg x sempat nak binding dan htr ke fakulti...apap2pun blk nanti aku akan perlu betolkan mana yang silap dan htr semula sok....

doakan semoga aku dpt approval dari supervisor mr gan sok....

0 Comments:

Post a Comment