Hari Terakhir PC ku di UMP

Bangun solat subuh pagi terus aku x tido. aku siapkan thesis sbb nak kena hantar kat supervisor dan panel aku hari isnin ni. sakit jgk kepala otak aku nk mikir mcmner nak susun ayat...dahla aku ni low sikit dlm omputeh ni...nasib baik ada e-kamus dlm pc aku ni...sedikit sebyk membantu aku nak translate ayat2 utk dimasukkan di dlm thesis...

dlm pkl 8.15 abah aku tipon tanya pasal brg2 aku bila nak ambik...aku ckp ptg sikit sbb nak siapkan thesis...so hari ni adalah hari terakhir PC aku di UMP sbb akan di hantar pulang ke kpg.walaupun thesis aku x siap sepenuhnya lagi...

family aku dah sampai semlm lagi datang nak ambik barang2 ku pulang, diarong ada kat rmh pakcik aku di paching bermalam si sana...

walaupun berat hati aku nak berpisah dgn pc aku sbb mcm2 kenangan tersimpan semat didlm pc ku ni...bak astro kata...macam2 ada...apa2pun xpe...sbb aku akan jumpa blk kat kpg nanti....

oklah aku dah nak packing pc aku masuk dlm kotak...nanti x sempat plak sbb nak gi solat jumaat...

0 Comments:

Post a Comment