ObeR NiTe di Tc

Kisah ni berlaku semlm...bdk klas aku buat makan2 @ BBQ di TC khas utk BMA thn akhir mcm majlis perpisahan jgk la tapi ada juga sowang dua tersesat join. apa2pun x kisahla...janji sporting...

pada mulanya aku nak gerak ke tc dgn motor kesayangan ku tapi....tgk cuaca mcm nak hujan je...aku pun tumpang keta rezha...kami berkumpul di petronas gambang...semua skali lbh kurang dlm 6buah keta...tapi ada yang dah gerak dl...slps masing dah isi minyak kami pun gerak dlm pkl 9.15....

sampai je di tc kami pun mengangkut peralatan ke tempat yg telah dirancang...pada permulaan xtvt cuaca sedikit hujan ...tapi xtvt tetap diteruskan jgk...nasib baik ada wakaf kat situ...kami hidupkan api utk membakar ayam...ada sesetgh mbr aku yg lain buat hal masing2 sementara tunggu ayam makanan siap...ada yg main gitar nyanyi beramai2...lepak ditepi pantai...borak2 sambil mengutuk kekwn...main mesej dgn awek...ops!!!..tut...sape 2?biarlah rahsia...huhu...



aku pun turut join bakar ayam...selain tu ada jgk bakar hotdog(bukan anjing kepanasan), kerang dan kentang...lama jgk nk bakar ni sbb ayam dipotong besar...so...lambat masak...sambil nak tggu ayam masak...apa lagi xtvt memposingkan diri masing2 la...





dlm pkl 11.30 kami pun mula menjamu selera...selain menu ayam bakar...ada jugak nasi goreng...pergh...malam tu memang kenyang habis...aku makan sikit je sbb dah kenyang makan sblm dtg lg...

slps makan, masing2 berpecah buat xtvt sendiri...aku gi lepak minum dgn paklie, apiz, acap, achik, pecal dan mbr2 azah...sambil tgh lepak2...caen, ijang dan zack dtg join skali...



lps minum...kami lepak tepi pantai...hirup udara pantai...dkt situ sesi bergambar tak ketinggalan...aku dah letih sgt bdn terlelap jap beralaskan tikar...mmg best siot tido kat tepi pantai...pendek kata...panjang x kata apa2...hahaha...



dalam pkl 3.30 pagi kami pun bertolak blk tapi sblm tu aku dan paklie saje nk perkenakan azah...kami sorok selipar jaban dia kambus dlm pasir...hahaha...biar dia berkaki ayam..kok kok kok....hehehe...tgk muka dah semcm je...aku pun bagi balik...reliksla azah...bila lagi bh kaco ko...lps ni payah nk jumpa dah...

kami gi singgah benteng plak...tgk suasana gelagat remaja kuantan awl pagi. sampai sana jumpa semula budak klas semula...diarong lepak tgk bdk rempit...bermacam2 ragam bdk remaja mlm tu...

aku lepak jap...lps 2 terus blk ke UMP...sampai je tgk semua keta beratur kat dpn pintu masuk utama...rupa2nya kena tahan dgn pak guard...pergh pagi tu pak guard mmg skema nak mampos...klau nk masuk mesti kena tulis nama..dia ckp pkl 7 baru blh masuk...aku dah malas nK layan pak guard ump ni...dia punya perangai kalah jwtn NC lg...pagi tu paklie berkorban bg kad matrik tulis nama dia...

elok2 sampai je di bilik dah masuk waktu subuh...aku solat dl dan terus tido...nak tahu bgn pkl bape...ops..xleh ckp...

0 Comments:

Post a Comment